BIP
Grafika BIP
Strona główna/Menu Podmiotowe/Dokumenty do pobrania

Dokumenty do pobrania

Kategoria: Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego [3]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2025-03-26 Raport o stanie zapewniania dostępności 2025.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 37
Raport o stanie zapewniania dostępności 2025.pdf 143.3KB zobacz
pdf 2022-11-03 ZGŁOSZENIE usługi tłumacza.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 365
ZGŁOSZENIE usługi tłumacza.pdf 202.74KB zobacz
pdf 2021-03-30 Raport o stanie dostepności 2021.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 384
Raport o stanie dostepności 2021.pdf 113.82KB zobacz
Kategoria: Majątek PUP [13]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2025-05-09 Bilans 2024.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 28
Bilans 2024.pdf 52.72KB zobacz
pdf 2024-03-04 Bilans 2023.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 176
Bilans 2023.pdf 52.69KB zobacz
pdf 2023-04-17 Bilans 2022 rok.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 179
Bilans 2022 rok.pdf 52.63KB zobacz
pdf 2022-05-04 BILANS 2021 rok
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 294
BILANS 2021 rok 489.83KB zobacz
pdf 2021-09-14 Bilans 2020 rok
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 495
Bilans 2020 rok 52.42KB zobacz
pdf 2021-09-14 Bilans 2019 rok
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 528
Bilans 2019 rok 261.72KB zobacz
pdf 2021-09-14 Bilans 2018
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 937
Bilans 2018 45.93KB zobacz
pdf 2020-01-22 Bilans 2017 rok
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 814
Bilans 2017 rok 74.47KB zobacz
pdf 2020-01-22 Bilans 2016 rok
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1247
Bilans 2016 rok 72.1KB zobacz
pdf 2020-01-22 Bilans 2015 rok
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1165
Bilans 2015 rok 10.84KB zobacz
pdf 2020-01-22 Bilans 2014 rok
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 759
Bilans 2014 rok 113.35KB zobacz
pdf 2020-01-22 Bilans 2013 rok
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1316
Bilans 2013 rok 21.48KB zobacz
pdf 2020-01-22 Bilans 2012 rok
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1424
Bilans 2012 rok 10.73KB zobacz
Kategoria: Ogólne [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2022-10-26 Regulamin kontroli u beneficjenta pomocy.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 492
Regulamin kontroli u beneficjenta pomocy.pdf 223.94KB zobacz
Kategoria: Praca w PUP [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2024-03-26 Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze-BIP.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 158
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze-BIP.pdf 1.08MB zobacz
Kategoria: Stanowisko ds. instrumentów rynku pracy [2]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2025-05-05 INFORMACJA O WYNIKACH NABORU.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 89
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU.pdf 101.54KB zobacz
pdf 2025-04-16 Nabór na stanowisko urzędnicze.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 130
Nabór na stanowisko urzędnicze.pdf 245.09KB zobacz
Kategoria: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referent ds. rejestracji 2024 [2]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2024-12-19 INFORMACJA O WYNIKACH NABORU ref_rej 12.2024.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 160
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU ref_rej 12.2024.pdf 104.26KB zobacz
pdf 2024-12-02 Nabór - Referent ds. rejestracji 12.2024.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 212
Nabór - Referent ds. rejestracji 12.2024.pdf 169.89KB zobacz
Kategoria: RODO [3]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2021-09-15 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1288
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach.pdf 181.62KB zobacz
docx 2020-01-23 Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 932
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 12.3KB -
pdf 2021-09-15 Informacja dla kandydata do pracy w procesie rekrutacji
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1173
Informacja dla kandydata do pracy w procesie rekrutacji 301.96KB zobacz
Kategoria: Regulamin organizacyjny [4]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2024-10-01 Uchwała nr 25.131.2024 zmieniająca regulamin organizacyjny PUP.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 117
Uchwała nr 25.131.2024 zmieniająca regulamin organizacyjny PUP.pdf 721.51KB zobacz
pdf 2024-10-01 Schemat organizacyjny PUP 2024.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 117
Schemat organizacyjny PUP 2024.pdf 491.87KB zobacz
pdf 2023-04-05 Uchwała w sprawie uchwalenia Regulaminu organizacyjnego z dnia 30.03.2023r..pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 177
Uchwała w sprawie uchwalenia Regulaminu organizacyjnego z dnia 30.03.2023r..pdf 2.01MB zobacz
pdf 2023-04-05 Regulamin organizacyjny PUP 2023.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 211
Regulamin organizacyjny PUP 2023.pdf 655.78KB zobacz
Kategoria: Podział środków [7]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2025-03-28 Podział środków 2025r.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 40
Podział środków 2025r.pdf 123.24KB zobacz
pdf 2024-04-10 Podział środków 2024.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 162
Podział środków 2024.pdf 76.69KB zobacz
pdf 2023-06-15 Podział środków 2023.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 202
Podział środków 2023.pdf 281.2KB zobacz
pdf 2022-04-01 Podział środków 2022.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 302
Podział środków 2022.pdf 274.94KB zobacz
pdf 2021-09-14 Podział środków 2021.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 384
Podział środków 2021.pdf 414.57KB zobacz
pdf 2021-09-14 Podział środków 2020.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 379
Podział środków 2020.pdf 284.27KB zobacz
pdf 2021-09-14 Podział środków 2019
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 879
Podział środków 2019 232.77KB zobacz

 Sprawozdania finansowe

Kategoria: 2024 [7]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2025-03-26 Zestawienie zmian.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 33
Zestawienie zmian.pdf 46.77KB zobacz
pdf 2025-03-26 załącznik Nr 1 zest. majątku.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 30
załącznik Nr 1 zest. majątku.pdf 116.75KB zobacz
pdf 2025-03-26 Załacznik nr 1 do informacji dodatkowej wzór.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 32
Załacznik nr 1 do informacji dodatkowej wzór.pdf 123.05KB zobacz
pdf 2025-03-26 Rachunek zysków i strat.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 30
Rachunek zysków i strat.pdf 48.9KB zobacz
pdf 2025-03-26 Informacja o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego_2023.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 34
Informacja o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego_2023.pdf 213.88KB zobacz
pdf 2025-03-26 informacja dodatkowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 28
informacja dodatkowa.pdf 658.01KB zobacz
pdf 2025-03-26 Bilans 2024.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 32
Bilans 2024.pdf 52.72KB zobacz
Kategoria: 2023 [7]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2024-03-04 Zestawienie zmian w Funduszu Jednostki za 2023.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 132
Zestawienie zmian w Funduszu Jednostki za 2023.pdf 46.98KB zobacz
pdf 2024-03-04 załącznik Nr 1 zest. majątku.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 141
załącznik Nr 1 zest. majątku.pdf 116.54KB zobacz
pdf 2024-03-04 Załacznik nr 1 do informacji dodatkowej wzór.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 132
Załacznik nr 1 do informacji dodatkowej wzór.pdf 125.37KB zobacz
pdf 2024-03-04 Rachunek Zysków i Strat za 2023 rok.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 148
Rachunek Zysków i Strat za 2023 rok.pdf 49.38KB zobacz
pdf 2024-03-04 Informacja o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego_2023.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 157
Informacja o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego_2023.pdf 212.69KB zobacz
pdf 2024-03-04 Informacja dodatkowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 123
Informacja dodatkowa.pdf 678.8KB zobacz
pdf 2024-03-04 Bilans 2023.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 176
Bilans 2023.pdf 52.69KB zobacz
Kategoria: 2022 [7]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2023-04-17 Zestawienie zmian w Funduszu PUP za 2022 rok.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 167
Zestawienie zmian w Funduszu PUP za 2022 rok.pdf 46.84KB zobacz
pdf 2023-04-17 załącznik Nr 1 zest. majątku.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 122
załącznik Nr 1 zest. majątku.pdf 116.52KB zobacz
pdf 2023-04-17 Załacznik nr 1 do informacji dodatkowej wzór.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 122
Załacznik nr 1 do informacji dodatkowej wzór.pdf 126.27KB zobacz
pdf 2023-04-17 Rachunek Zysków i Strat PUP za 2022 rok.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 181
Rachunek Zysków i Strat PUP za 2022 rok.pdf 49.42KB zobacz
pdf 2023-04-17 Informacja o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego_2022.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 115
Informacja o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego_2022.pdf 212.57KB zobacz
pdf 2023-04-17 informacja dodatkowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 130
informacja dodatkowa.pdf 231.16KB zobacz
pdf 2023-04-17 Bilans 2022 rok.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 179
Bilans 2022 rok.pdf 52.63KB zobacz
Kategoria: 2021 [7]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2022-05-04 ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU JEDNOSTKI.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 256
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU JEDNOSTKI.pdf 288.62KB zobacz
pdf 2022-05-04 załącznik Nr 1 zest. majątku.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 197
załącznik Nr 1 zest. majątku.pdf 116.5KB zobacz
pdf 2022-05-04 Załacznik nr 1 do informacji dodatkowej wzór.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 202
Załacznik nr 1 do informacji dodatkowej wzór.pdf 122.8KB zobacz
pdf 2022-05-04 RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 230
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT.pdf 341.84KB zobacz
pdf 2022-05-04 Informacja o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego_2020.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 204
Informacja o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego_2020.pdf 210.79KB zobacz
pdf 2022-05-04 informacja dodatkowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 206
informacja dodatkowa.pdf 220.58KB zobacz
pdf 2022-05-04 BILANS 2021 rok
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 294
BILANS 2021 rok 489.83KB zobacz
Kategoria: 2020 [6]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2021-09-14 Bilans 2020 rok
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 495
Bilans 2020 rok 52.42KB zobacz
pdf 2021-05-24 informacja dodatkowa załącznik nr 1.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 426
informacja dodatkowa załącznik nr 1.pdf 376.21KB zobacz
pdf 2021-05-24 informacja dodatkowa załącznik nr 2.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 481
informacja dodatkowa załącznik nr 2.pdf 292.07KB zobacz
pdf 2021-05-24 informacja dodatkowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 484
informacja dodatkowa.pdf 344.37KB zobacz
pdf 2021-09-14 Rachunek zysków i strat Powiatowego Urzędu Pracyw Pabinicach.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 530
Rachunek zysków i strat Powiatowego Urzędu Pracyw Pabinicach.pdf 49.24KB zobacz
pdf 2021-09-14 Zestawienie zmian w funduszu Powiatowego Urzędu Pracy za 2020 rok.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 500
Zestawienie zmian w funduszu Powiatowego Urzędu Pracy za 2020 rok.pdf 46.62KB zobacz
Kategoria: 2019 [5]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2021-09-14 Bilans 2019.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 712
Bilans 2019.pdf 44.88KB zobacz
pdf 2020-04-27 Informacja dodatkowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 618
Informacja dodatkowa.pdf 339.77KB zobacz
pdf 2020-05-08 Załacznik nr 1 do informacji dodatkowej.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 716
Załacznik nr 1 do informacji dodatkowej.pdf 656.23KB zobacz
pdf 2020-05-08 Rachunek zysk‌ów i strat.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 950
Rachunek zysk‌ów i strat.pdf 47KB zobacz
pdf 2020-05-08 Zestawienie zmian.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 699
Zestawienie zmian.pdf 44.48KB zobacz
Kategoria: 2018 [6]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2020-01-22 Informacja dodatkowa
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 931
Informacja dodatkowa 335.71KB zobacz
pdf 2021-09-14 Bilans 2018
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 937
Bilans 2018 45.93KB zobacz
pdf 2020-01-22 Rachunek zysków i strat
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 837
Rachunek zysków i strat 46.87KB zobacz
pdf 2020-01-22 Załącznik do informacji dodatkowej 2
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 743
Załącznik do informacji dodatkowej 2 295.6KB zobacz
pdf 2020-01-22 Załącznik do informacji dodatkowej 1
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1116
Załącznik do informacji dodatkowej 1 294.78KB zobacz
pdf 2020-01-22 Zestawienie zmian
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 3343
Zestawienie zmian 44.47KB zobacz
Kategoria: Statut [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2020-01-23 Statut Powiatowego Urzędu Pracy w Pabianicach
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 931
Statut Powiatowego Urzędu Pracy w Pabianicach 68.78KB zobacz
Kategoria: Ochrona danych osobowych [30]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2025-06-02 Klauzula Nr 1 - Bezrobotni / poszukujący pracy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1037
Klauzula Nr 1 - Bezrobotni / poszukujący pracy 306.44KB zobacz
pdf 2025-06-02 Klauzula Nr 2 - Przedsiębiorcy i inne podmioty korzystające z pomocy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 943
Klauzula Nr 2 - Przedsiębiorcy i inne podmioty korzystające z pomocy 306.81KB zobacz
pdf 2025-06-02 Klauzula Nr 3 - Przedsiębiorcy i inne podmioty powierzające wykonywanie pracy cudzoziemcowi
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1428
Klauzula Nr 3 - Przedsiębiorcy i inne podmioty powierzające wykonywanie pracy cudzoziemcowi 302.89KB zobacz
pdf 2025-06-02 Klauzula Nr 4 - Opiekun stażysty
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 802
Klauzula Nr 4 - Opiekun stażysty 301KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 5 - Poręczyciele ich współmałżonkowie i współmałżonkowie wnioskodawców
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 987
klauzula Nr 5 - Poręczyciele ich współmałżonkowie i współmałżonkowie wnioskodawców 305.85KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 6 - Zamówienia publiczne do 130 tys. zł
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1145
klauzula Nr 6 - Zamówienia publiczne do 130 tys. zł 308.63KB zobacz
pdf 2025-06-02 Klauzula Nr 7 - Spełnienie żądania strony
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 769
Klauzula Nr 7 - Spełnienie żądania strony 301.3KB zobacz
pdf 2020-02-06 Klauzula Nr 8 - skargi i wnioski
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 829
Klauzula Nr 8 - skargi i wnioski 267.38KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 9 - Postępowanie KPA
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 901
klauzula Nr 9 - Postępowanie KPA 303.29KB zobacz
pdf 2020-02-06 Klauzula Nr 10 - korespondencja - wg właściwości
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 793
Klauzula Nr 10 - korespondencja - wg właściwości 284.83KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 11 - Reprezentanci podmiotów oraz osoby upoważnione
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 880
klauzula Nr 11 - Reprezentanci podmiotów oraz osoby upoważnione 306.21KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 12 -Dane pozyskane w inny sposób, niż od osoby której dane dotyczą (art. 14 RODO) - KFS pracownicy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 886
klauzula Nr 12 -Dane pozyskane w inny sposób, niż od osoby której dane dotyczą (art. 14 RODO) - KFS pracownicy 305.36KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 13 - Dane pozyskane w inny sposób, niż od osoby której dane dotyczą (art. 14 RODO) - osoby wskazane przez przedsiębiorcę lub inny podmiot korzystający z pomocy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 827
klauzula Nr 13 - Dane pozyskane w inny sposób, niż od osoby której dane dotyczą (art. 14 RODO) - osoby wskazane przez przedsiębiorcę lub inny podmiot korzystający z pomocy 305.59KB zobacz
pdf 2023-11-30 klauzula Nr 15 - monitoring wizyjny
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 664
klauzula Nr 15 - monitoring wizyjny 270.33KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 16 - członkowie PRRP
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 722
klauzula Nr 16 - członkowie PRRP 300.49KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 17 - Osoby korzystające z Sali Informacji
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 705
klauzula Nr 17 - Osoby korzystające z Sali Informacji 547.6KB zobacz
pdf 2021-03-09 Procedura realizacji praw osób, których dane dotyczą, wskazanych w art. 15 - 21 RODO
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 921
Procedura realizacji praw osób, których dane dotyczą, wskazanych w art. 15 - 21 RODO 339.26KB zobacz
pdf 2021-09-30 klauzula Nr 30 - podmioty ubiegające się o ulgę w spłacie należności - Tarcza Antykryzysowa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 373
klauzula Nr 30 - podmioty ubiegające się o ulgę w spłacie należności - Tarcza Antykryzysowa.pdf 300.51KB zobacz
pdf 2025-06-02 Klauzula Nr 31 - Osoba uprawniona do dziedziczenia świadczeń
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 330
Klauzula Nr 31 - Osoba uprawniona do dziedziczenia świadczeń 301.7KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 33 - Zapewnienie dostępności
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 453
klauzula Nr 33 - Zapewnienie dostępności 505.45KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 37 - Powierzenie pracy obywatelowi Ukrainy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 291
klauzula Nr 37 - Powierzenie pracy obywatelowi Ukrainy 301KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 42 - Osoba korzystająca ze wsparcia PFRON
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 202
klauzula Nr 42 - Osoba korzystająca ze wsparcia PFRON 534.92KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 43 - Uczestnicy projektu - FEŁ.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 185
klauzula Nr 43 - Uczestnicy projektu - FEŁ.pdf 324.41KB zobacz
pdf 2025-06-02 Klauzula Nr 44 - Inf. RODO dla uczestnika FEŁ (art. 14).pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 216
Klauzula Nr 44 - Inf. RODO dla uczestnika FEŁ (art. 14).pdf 331.97KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 45 - Dane pozyskane w inny sposób, niż od osoby której dane dotyczą (art. 14 RODO) - ekonomia społeczna - pracownicy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 129
klauzula Nr 45 - Dane pozyskane w inny sposób, niż od osoby której dane dotyczą (art. 14 RODO) - ekonomia społeczna - pracownicy 537.54KB zobacz
pdf 2024-04-18 klauzula Nr 46 - informacja publiczna.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 191
klauzula Nr 46 - informacja publiczna.pdf 911.36KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 50 - Udział w konferencji.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 74
klauzula Nr 50 - Udział w konferencji.pdf 461KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 38 - Osoba niezarejestrowana.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 17
klauzula Nr 38 - Osoba niezarejestrowana.pdf 303.33KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 21 - Facebook
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 18
klauzula Nr 21 - Facebook 334.48KB zobacz
pdf 2025-06-02 klauzula Nr 1UA - Bezrobotni / poszukujący pracy UA
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 17
klauzula Nr 1UA - Bezrobotni / poszukujący pracy UA 428.93KB zobacz

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
PUP Pabianice
Pierwsza publikacja
Marynowski Krzysztof 2020-01-23 11:26
Aktualizacja publikacji
Marynowski Krzysztof 2021-09-14 11:00
Wytworzenie publikacji
PUP Pabianice 2021-09-14 11:00
Zatwierdzenie
PUP Pabianice 2021-09-14 11:00
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
618
do góry